Kära Carro

Caroline Dahlén . 2010-02-23 22:53:44 . Gästbloggare – Lisa



Det verkar inte riktigt som att dina läsare tycker om mig. (no hard feelings!)

Nu har jag visserligen inte varit särskilt rolig under den här tiden, men det har faktiskt inte hänt något särskilt roligt heller. Mina nördiga vänner och mina ännu nördigare idéer och intressen är nog lite för nördiga för att det ska vara roligt här, och inte ens Hunken har gjort något extra knasigt som jag har kunnat skriva om. (jag är djupt besviken på honom, tro mig..!)
Och roligheter är svåra att krysta fram från ingenstans.
Det känns läskigt att skriva inför en helt ny publik, dessutom en som inte ger feedback - jag har liksom inte haft en aning om vilket håll jag ska gå för att komma vidare.


Hur som helst (vilket typ är mitt favorituttryck. I will never kill my darlings!):
I still love you.
Och vi har fortfarande massor av bilder att ta tillsammans.
Och vi har fortfarande en vinter att slåss mot.
Och om jag skulle få för mig att snubbla över något roligt, så kommer jag definitivt att skriva om det - precis som vanligt.

I prömis.

Over and out!
/Lisasfanclub

 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: