5 saker om mig ni inte visste?

Caroline Dahlén . 2010-02-24 16:34:03 . Allmänt/Vardag


Som många andra så tänker även jag avslöja lite saker om mig, något kanske ni vet och något kanske ni inte vet.
Bilderna ovan är tagna av Malin. 

– Jag har 5 piercingar.
Ja, jag vet att de är endel men de flesta syns faktiskt inte. Av alla de ställen jag fått en nål igenom huden så är de absolut värsta jag gjort är öronen, japp de vanligaste stället och de som jag tycker gör mest ont men ändå har jag 8 hål i mina öron men de räknas inte som piercingar tycker jag. Mina piercingar finns i min tunga, navel, brösvårta och två i vänstra sidan av läppen. (som dock sällan har smycken).

– Jag har ett extremt bekräftelsebehov.
Många har säkert ett litet bekräftelsebehov av något slag. Men jag är extrem och kan bli riktigt depp över vissa saker som har med min fotografering att göra.

– Jag har en tvilling.
En tvillingbror, som är 11 minuter äldre än mig och Christoffer heter han. Vi är inte lika på något sätt, han är lång och jag är kort. Han är smal och jag är tjock. Han bor långt bort, ända i Filipstad så jag träffar honom sällan.

– Jag har varit colamissbrukare.
För ett par år sen var jag extremt beroende av coca cola, drack minst en liter per dag vilken också syns på mina tänder. Nu dricker jag väldigt sällan cola, nu är de ramlösa som gäller!

– Jag rider inte.
Hästfotograf som jag har blivit stämplad som, själv säger jag fotograf med förkärlek till hästar. Har en syster som tävlar och en kusin som tävlar på elitnivå men själv rider jag alltså inte. Jag sitter på ryggen och "åker med", kan få hästen i de gångarter jag vill men de är typ de enda. Kan inte ett dugg med form, takt, "bära sig" osv.
Joline [Hobbyfotograf & personliga armband!]

Svar: Du får bli min mentor! :D

2010-02-24 | 17:36:11
Blogg/hemsida: http://rangelben.blogg.se/
Emma - Foto m.m.

Jag är ocksp tvilling :)!

2010-02-24 | 19:06:42
Blogg/hemsida: http://babiidarling.blogg.se/
Frida [hobbyfotograf]

Vad kul att få veta lite om dig. Men vad är det du jobbar som i Norge? :)

2010-02-24 | 20:38:07
Blogg/hemsida: http://fridalautin.blogg.se/
Emma - Foto m.m.

haha samma som du o de roliga är att ja vi är tjej o kille inte alls lika o jocke är smal o ja har lagt på mig endel ;D!

2010-02-24 | 21:42:53
Blogg/hemsida: http://babiidarling.blogg.se/
Frida [hobbyfotograf]

Svar: Föresten, jag är med tvilling.



Jaha okej. :)

2010-02-25 | 07:14:54
Blogg/hemsida: http://fridalautin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: