Söta Zarah-Lou

Caroline Dahlén . 2010-08-16 15:07:23 . Dahlén tipsar

Print från Zarah-Lou


För ett tag sen fick jag en super söt kommentar från Zarah-Lou som frågade om hon fick låna någon av mina bilder för att lägga till mig bland sina favoritbloggar. Tyvärr hittar jag inte den super söta kommentaren. Var nyligen in och kikade på hennes blogg och såg den super söta länken :)

Tack för den stora äran att länka mig som läsvärd <3


Uppdatering: En ny underbart gullig kommentar från Zarah-lou.Kan man göra annat än att bli tårögd när man får sån fin kommentar?

"Jag länkar bara till sådana bloggar jag verkligen beundrar, på ett eller annat sätt. Så det är så lite så ;) Kan ju inte råför att du gör ett sånt bra jobb, hähä. Jag älskar dina foton, och ja, jag är brutalt dålig på att skriva kommentarer, men jag tittar, läser och beundrar i alla fall. Det ska du veta! :D

En av de absolut bästa fotobloggarna där ute - det är faktiskt din!
"
Zarah-Lou

Jag länkar bara till sådana bloggar jag verkligen beundrar, på ett eller annat sätt. Så det är så lite så ;) Kan ju inte råför att du gör ett sånt bra jobb, hähä



Jag älskar dina foton, och ja, jag är brutalt dålig på att skriva kommentarer, men jag tittar, läser och beundrar i alla fall. Det ska du veta! :D



En av de absolut bästa fotobloggarna där ute - det är faktiskt din!

2010-08-16 | 15:38:00
Blogg/hemsida: http://zarlei.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: