Prislistor och mail

Caroline Dahlén . 2010-08-17 12:52:14 . Allmänt/Vardag

Utrustning: Nikon D300 – Nikkor 50mm f.1,8


Den här morgonen har jag gått igenom massor av mail, b.la förfrågningar om bröllopsfotograferingar inför nästa och lite annat smått och gott som är hemligstämplat tills vidare. Igår var jag till min revisor och fixade allt med bokföring och med allt de som ska betalas in. Företaget har gått så himla bra under sommaren så i september när jag flyttar till en stor fin lägenhet (får kontor) så ska det bli en sprillans ny stationär dator med stor skärm :) längtar efter att slippa redigera bilder på bärbar dator!!

Snart ska jag iväg på loppis för att leta efter mitt dröm skrivbord, mamma har tipsat om att de kan finnas något av intresse i närheten som jag ska kika på :)
Matilda

Fasen vad vackra bilder =D

2010-08-17 | 13:33:38
Blogg/hemsida: http://vickysutbildning.blogg.se/
Frida

Fina bilder! Och jag skulle verkligen behöva en ny dator, men pengarna finns inte. ;)

2010-08-17 | 13:35:47
Blogg/hemsida: http://fridalautin.blogg.se/
Petra

Kul att ditt företag gått så bra. :)

Hoppas att du hittar ditt drömskrivbord. :)

2010-08-18 | 09:40:11
Blogg/hemsida: http://linnea84.blogg.se/
Ajla

hej

ska gifta mig och fick ditt namn av linn, jag skulle vilja veta lite priser. vad kostar det? Vad långt tid vill du ha ? och lite annat? vore bäst om du kunde kontakta mig så jag vet, du kan nå mig på Ajla 0704-013109

ha det gott ajla

2010-08-20 | 18:34:36



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: