Vilket misstag!!

Caroline Dahlén . 2010-04-24 15:07:33 . Allmänt/Vardag


Imorse gick jag upp lite extra tidigt för jag skulle iväg till Kil, där var det kurs för Erlingur. Syster skulle rida för honom med både Ljúflingur och Aúgust så jag tänkte att jag skulle fota lite grann men vad händer?! Jag hade packat in kameran i bilen och lite andra grejer jag skulle ha med. När jag kommer fram och ska börja fota så märkte jag att minneskortet inte satt i kameran... VA FAN!!! Det låg hemma på bordet i kortläsaren, jävla skit!

Så idag blev det inte några bilder tyvärr men de blev ändå något bra att jag åkte dit då jag fick ett nytt fotojobb :) Ännu en gravidmage, skit kul och de kommer att bli min... femte mage :)

Bild på min super snygga mini PC + mina favorit solglasögon :)
Lina

gud va synd med minneskortet men kul med ännu ett fotojobb :)

2010-04-24 | 18:03:37
FF [Frida - Fotografering]

Förstår hur förtvivlad man blir när man råkar glömma minneskortet. Men kul att du fick ett nytt fotojobb! =)

2010-04-24 | 20:23:57
Blogg/hemsida: http://fridalautin.blogg.se/
Emelie Källman - hobbyfotograf

trist! :(

kram

2010-04-24 | 21:42:05
Blogg/hemsida: http://mellliie.blogg.se/
Margith Henriksson

Det var väl synd. Hur skulle det vara med en checklista så du kan se vad som ska vara med? Kram

2010-04-27 | 21:39:38



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: