Härliga vårdag!

Caroline Dahlén . 2010-04-09 13:24:39 . Foto – Hästar


Igår klaga jag på regnet och nog måste vädergudarna ha hört mig

 

för idag är de världens finaste väder. Strålande sol, blå himmel och varm, kan inte bli bättre. Så just nu sitter jag på altan i solen med min rosa minidator, lyssnar på spotify och har det hur skönt som hellst. :D

Världens fotosug hade jag igår och idag ska även de ändras på. Jag mötte My i affären förut, då berätta hon att hon skulle iväg och hjälpa till att kastrera en shettishingst idag och sjäälvklart fråga jag om jag fick hänga med. Så ni kan förvänta er lite bilder senare idag, kanske lite blod osv men de kan bli tuffa bilder.

Ovanför ser ni två bilder från när jag var med Emma Bertilsson till stallet förra april tror jag de va. Tyckte dom va lite roliga tillsammans.
Joline [Hobbyfotograf & personliga armband!]

SVAR: Ja dom har verkligen skiiiitfina hästar (nån me blåa ögon ;D)



Det är kallblodingar hela högen :) Du är så välkommen så! :)

2010-04-09 | 13:49:49
Blogg/hemsida: http://rangelben.blogg.se/
Rebecka-Fotoblogg

Härligt med sol och blå himmel, vi hade några sånna dagar förra veckan men idag har de både regnat och snöat :P

2010-04-09 | 14:19:28
Blogg/hemsida: http://rebudka.blogg.se/fotobloggen



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: